• Marketing

Meer doen met content, maar handen te weinig?

Herken je dit? Elke keer dat je met je marketing- of contentteam bij elkaar komt, ontstaan er nieuwe ideeën om je product of dienst nog beter in de markt te zetten. Toch blijf je na zo’n inspirerende middag net iets te vaak achter met een knagende ontevredenheid, omdat er niet genoeg tijd is om alle mooie plannen uit te voeren.

Soms zijn je ambities groter dan je capaciteit. Wil je toch graag net dat beetje extra doen om van je marketing een succes te maken? Ik kan jou en je team helpen om van jullie goede ideeën werkelijkheid te maken.

Zo ga ik te werk

Wie is je klant of je websitebezoeker? Wat heeft hij of zij echt nodig? Hoe kan jouw product voorzien in die behoefte? Met deze vragen begin ik elk project. Pas als we de mensen die jouw producten kopen begrijpen, kunnen we hen een verhaal vertellen dat blijft hangen.

Ik gebruik drie basisingrediënten in mijn werk.

  • Empathie: we kunnen er niet zonder als we mensen willen raken met onze boodschap.
  • Samenhangende content: door met goede content een verhaal te vertellen, kunnen we de doelgroep meenemen op onze reis.
  • Data: de juiste informatie maakt ons sterker, onthult potentie en wijst ons op wat we kunnen verbeteren.

Mogelijkheden

  • Copywriting

    Nieuwsberichten, artikelen en dossiers voor het web

  • Datagestuurde website-optimalisatie

    Verbeter de gebruikerservaring en conversie

  • Contentcreatie

    Flyers, brochures, banners, advertenties, video

  • Coördineren marketingcampagne

    Van strategie tot uitvoering

Eerder werk

Ik heb Beppie leren kennen als een gedreven collega met veel kennis van content en content marketing. Ze werkt hard maar er is altijd ruimte voor plezier. Ze kan zich vastbijten in een thema of een vraagstuk en komt altijd met een goed advies of resultaat. Een heel fijne collega om in je team te hebben.

Sandra VandermullenSlachtofferhulp Nederland

Voor ons nieuwe online platform over Nederlands leren en inburgeren heeft Beppie alle content geschreven en het projectmanagement gedaan. Een behoorlijke uitdaging, want de doelgroep van het platform is zeer divers en de materie is ingewikkeld. Toch wist Beppie direct de juiste toon te pakken en deze in alle artikelen vast te houden. Beppie heeft gezorgd voor een professioneel, goed leesbaar en aantrekkelijk geheel. Beppie is bovendien stipt, accuraat, meedenkend, snel en zelfstandig. En niet geheel onbelangrijk, ze is ook heel gezellig om mee samen te werken. Ik zou Beppie dan ook zonder enige twijfel opnieuw vragen als webredacteur of marketeer voor een van onze volgende projecten!

Roos PieterseBoom uitgevers Amsterdam

Beppie is naast een heel prettig en fijn mens, een zeer kundig marketeer. Ze heeft goede ideeën, verzet veel werk, doet dat contentieus en met veel enthousiasme. Beppie heeft de online- en offline marketingcampagnes verzorgd en projectmatig gewerkt aan de optimalisatie van de customer journey & customer experience van onze digitale producten, dit alles naar volle tevredenheid!

Diana DemmerBoom uitgevers Amsterdam

Wij gebruiken cookies om je ervaring op deze website te verbeteren. Als je op Sluiten klikt, ga je akkoord met het plaatsen van de cookies.